CONTACT ✉ Jointy&Croissanty

Obserwuje

poniedziałek, 5 czerwca 2017

khaki jumpsuit








PL: Może nie jest to typowy dla mnie zestaw, ale doskonale sprawdza się w okolicznościach, gdy nie mogę sobie pozwolić na noszenie tego co lubię najbardziej. Jak wiecie mam obsesję na punkcie podkreślonej talii, dlatego do kombinezonu dodałam brązowy pasek. Khaki to fajny kolor, ale w nadmiarze potrafi być dość monotonny, więc aby ożywić nieco całość założyłam masywny naszyjnik - łańcuch na szyję oraz szpilki w panterkowy wzór. 

Kombinezon: Promod
Pasek: New Yorker
Buty: Mango
Naszyjnik: Monnari

ENG: Maybe it's not typical for me outfit, but it works perfectly in circumstances, when I can't afford to wear clothes which I like the most. As you probably know, I'm obsessed with emphasized waist, so I added brown belt to this jumpsuit. Khaki is a nice color but in the excess it could be a little bit monotonous so I chose massive necklace - chain and leopard printed heels as accesories to this set. 

Jumpsuit: Promod
Belt: New Yorker
Shoes: Mango
Necklace: Monnari

39 komentarzy:

  1. While this is not your regular fit girl, you made it work. I love the colour, the slightly loose fit and of course the statement belt which adds a nice colour too.
    Princess Audu

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie wyglądasz w takim wydaniu. Muszę sobie sprawić taki kombinezon. Super okulary.
    www.sylwiaszewczyk.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Tobie we wszystkim pięknie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ojej, jak ładnie wyglądasz! Bardzo podoba mi się ten kombinezon :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super! Uwielbiam kombinezony <3

    -------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. To jest jeden z ładniejszych kombinezonów, jakie widziałam w tym roku - coś pięknego!

    OdpowiedzUsuń
  7. This jumpsuit really suits you ans love khaki color!
    xx

    http://www.mybeautrip.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładny kombinezon :)

    OdpowiedzUsuń
  9. według mnie kombinezon nie jest łatwo ograć, Tobie się super udało :)

    OdpowiedzUsuń
  10. prezentujesz się świetnie w takim zestawieniu! ;) ten kombinezon niesamowicie dobrze na Tobie leży :)
    zawsze ilekroć oglądam Twoje zdjęcia próbuję odgadnąć, gdzie były robione :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Ty musisz koniecznie podkreslać swoją piękną talię, także pasek to strzał w 10 :) Bardzo mi się podoba ten kombinezon. I choć nie do końca mi do Twojego stylu pasuje, to naprawdę dobrze Ci w nim :)
    buziole Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczna stylizacja, pięknie komponuje się z odcieniem szminki :) Zapraszam do siebie: http://makeupcoscokocham.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudowny komplet . A ty w nim obłędnie wyglądasz ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam bardzo podobne okulary:) Świetnie wyglądasz kochana :*

    buziaki:*
    WWW.KARYN.PL || FACEBOOK || INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń
  15. Dzięki Tobie zaczęłam bardziej skupiać uwagę na podkreśleniu talii i muszę przyznać, że z efektów jestem zadowolona ^^ Niby taki kombinezon, a wygląda lepiej niż niejedna elegancka sukienka ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ekstra jest ten kombinezon, super wyglądasz.
    Pozdrowienia,
    DaisyLine

    OdpowiedzUsuń
  17. Genialnie wygląda kochana. Początkowo myślałam, że to bluzka włożona w spodnie, ale to kombinezon co jeszcze lepiej wygląda, a z paskiem prezentuje się świetnie. Super te szpilki go przełamują!

    OdpowiedzUsuń
  18. You look stunning. I love the Jumpsuit. The colour is perfect.x

    www.stephylately.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Oh wow! This is such a cool look. Great jumpsuit! And my goodness, you always have the best sunnies! These are amazing. 😊

    OdpowiedzUsuń
  20. Kombinezon jest cudowny! pięknie wyglądasz ;*

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetny kombinezon! A jakie czadooowe okularki ❤️

    OdpowiedzUsuń
  22. Super ten kombinezon, taka bardzo elegancka wersja przez kolor, materiał, wykończenia, a oparta na kroju jakby roboczym. Świetne dodatki, nie mogę oderwać oczu od tego mocnego dwukolorowego łańcucha :) Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Beautiful jumpsuit and sunglasses

    OdpowiedzUsuń
  24. That's such a pretty outfit, dear! xoxo

    OdpowiedzUsuń
  25. świetny kombinezon :)
    i te okulary *.*
    całość ekstra :*

    OdpowiedzUsuń
  26. Super kombinezon, ale to dodatki przykuly moja najwieksza uwage! Mega! U ciebie zawsze tak ciekawie!

    Pozdrawiam z Kalifornii!

    Paulina | Shenska

    OdpowiedzUsuń
  27. Kombinezon jest na prawdę świetny i ten jego kolor który jest teraz bardzo modny, ja mam chyba ze dwa i jakoś się nie umiem do nich przekonac :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Genialnie wygląda z paskiem ten kombinezon :)

    OdpowiedzUsuń
  29. It a really wonderfull 😊
    https://deriasworld.blogspot.co.at/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  30. Jaką Ty masz figurę! Bajecznie wyglądasz w tym kombinezonie :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Perfect jumpsuit ! You are very elegant :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Fantastyczny kombinezon. Wspaniała stylizacja.Jestem pod wrażeniem.

    OdpowiedzUsuń
  33. That khaki jumpsuit has such a relaxed shape that I adore and I just love your style choices with it, breaking the monotony with the statement sunnies, chain necklace, belt and that pretty leopard heels. You nailed the retro chic look here I feel and I love seeing the green there and sunshine! Love your smile there :D xoxo

    OdpowiedzUsuń